Case Amsterdam UMC
PIM+ monitoring software ontzorgt het Amsterdam UMC
-
Opdrachtgever
Amsterdam UMC
-
Uitdaging
Complex en omvangrijk IT-netwerk ontzorgen
-
Jaar
2018 - heden
Toegepaste diensten
- PIM+ software
- PIM+ monitoring
Jaarlijks brengen zo’n 100.000 patiënten een bezoek aan het Amsterdam UMC. Op 2 locaties werken ruim 19.500 medewerkers aan goede en toegankelijke zorg. Voor een ziekenhuis met deze omvang is het heel belangrijk dat het IT-netwerk continu blijft werken.
Hoe kunnen we het complexe en omvangrijke IT-netwerk zo goed mogelijk ontzorgen?
We hebben eerst samen met het Amsterdam UMC in kaart gebracht welke apparatuur er allemaal aanwezig is, in combinatie met de behoefte waarop gemonitord moet worden.
In de beste oplossing speelt onze monitoring software PIM+ de hoofdrol. Met PIM+ heeft het Amsterdam UMC een goed overzicht van alle netwerkapparatuur en alle netwerk gerelateerde apparatuur binnen de organisatie. PIM+ voert 24/7 cruciale controles uit op de systemen zodat ze continu beschikbaar blijven. Daarnaast kunnen de IT-medewerkers van het Amsterdam UMC de apparatuur zelf eenvoudig monitoren en nieuwe dashboards maken.
Bekijk de video voor het hele verhaal op deze bijzondere locatie!
Redney Stroomberg
Coördinerend consultant bij X-ICT